Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

niedziela, 2 lutego 2014

Start!

Witam!
Zapewne zastanawiasz się kim jestem. Nic szczególnego, mały nerd chodzący wokół czterech ścian aby zaspokoić swoje myśli. Z tegoż powodu tu jestem. Wszystko uwieczniam na zdjęciach , dlatego nadszedł w końcu czas gdzie trzeba to opublikować. Mam nadzieję, że otworzę trochę oczy na świat początkującym fotografom, pomogę a przede wszystkim znajdę cząstkę siebie w blogowaniu. Ten blog to nic innego jak istnienie dla Was, pomaganie, miłe myśli i chwile, inspiracje i nowa znajomość. Nie tworzę go sama, fundamentem są czytelnicy. Zapraszam! 


6 komentarzy:

  1. Nie wiem jak ale mam cię obserwuję. HAha. Powodzenia w blogowaniu
    Zapraszam: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląd bloga! Oby tak dalej. Na pewno będę tu wchodzić. Zapraszam do mnie. :]
    www.mroczna-milosc-tom-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, nerd, jak to znajomo brzmi xD Sądzę, że blog przyda się wielu ludziom, fotografia stała
    się ostatnio popularna, ja sama też chętnie zerknę na zdjęcia.
    Lubię zawiesić oko na przyjemnych widokach. Zapraszam do siebie http://bukiet-stokrotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ...pewnie będę zaglądać tu częściej ... zapraszam do mnie http://to-jest-ta-chwila-uwierz-w-siebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości! :3 Dodałam cię do zakładek :>

    OdpowiedzUsuń

Blog Designed by The Single Momoirs