Przyciski społecznościowe dostarczyły profilki.pl

wtorek, 18 lutego 2014

Wiosno witaj!

Nigdy bym się nie spodziewała , że będę miała ferie bez śniegu a tu proszę. Nakłoniło mnie to do zaprezentowania co dzieje się za oknem. Wszystko szaleje i budzi się do życia. Aż chce się ciągle wygrzewać na jeszcze wilgotnej trawie. Być może tylko Dolny Śląsk ogarnęła tak piękna pogoda. Jeśli tak , możecie spokojnie zazdrościć, bo samopoczucie od razu się poprawia po słonecznym dniu. Przy okazji zapowiadają się dwie imprezy urodzinowe, na które nie mam pomysłu na prezent. Zwłaszcza, że mój tata w tej kwestii jest strasznie trudny do odgadnięcia. Pozostaje mi jedynie mieć nadzieje, że znajdę coś co jednak nie tyle co mu się spodoba ale też się przyda. A jak na razie brak planów na najbliższe dni. Zapraszam do oglądania zdjęć :)












6 komentarzy:

  1. Taa u mnie tej jest cieplutko :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia

    Zapraszam do mnie http://kondzikowyswiat.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze, trzecie i piąte zdjęcia to moi faworyci wśród tych kilku. Mają coś w sobie, jak wszystkie, ale te trzy mi najbardziej przypadają do gustu.
    Wszystkie mają w sobie delikatność i subtelność. Widać na nich tak zwane ,,ziarno'' miejscami, ale to wychodzi na + ponieważ dodaje im charakteru w stylu vintage. A to dla mnie dużo plus bo lubię ten styl. I właściwie wszędzie mogę wypatrzeć jego cząstkę.
    TAAAAK ! mamy piękną pogodę i teraz wszyscy mogą Nam zazdrościć. Od kilku dni jest cudowanie jak na luty, a że ja nie przepadam za śniegiem wpadającym w oczy, zasypanymi chodnikami, pluchą i wieloma innymi 'urokami' zimy to na razie wolę żeby było tak jak jest ;)
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam właśnie ciepłe ferie :D Chciałabym, żeby śnieg jeszcze trochę popadał. Zdjęcia są świetne :) A co do prezentu warto zrobić go samemu :D
    Pozdrawiam http://zawszeusmiechnieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba ;) Ferie bez śniegu ;) Nigdy nie lubiłam zimy i jestem MEGA szczęśliwa, że za oknem tak cudnie ;)

    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekło mnie 1 i 4 zdjęcie ! : )
    Wspaniałe prace !

    OdpowiedzUsuń

Blog Designed by The Single Momoirs